نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دیدار مدافع و هافبك جدید یووه در كلینیك یووه

دیدار مدافع و هافبك جدید یووه در كلینیك یووه

 

ششمین خرید یوونتوس در حالیكه برای انجام تست‌های پزشكی به كلینیك این باشگاه رفته بود پس از مواجهه با یكی دیگر از خریدهای جدید بیانكونری، برای انجام تست‌های مربوطه به این مركز رفت.

 

كریستین رومه‌رو در نخستین ساعات (8:30) كاری صبح امروز سه‌شنبه نهم ژوئیه، با حضور در خیابان Druento شهر تورین و مراجعه به كلینیك پزشكی باشگاه یوونتوس، در تست‌های پزشكی اين مركز شركت كرد.

 

طبق شنیده‌ها، پس از اتمام تست‌های پزشكی رومه‌رو، او با حضور در دفتر باشگاه قراردادی 4 ساله با یوونتوس امضاء می‌كند؛ هرچند به احتمال فراوان به صورت قرضی در باشگاه سابقش (جنوا) ادامه فعالیت خواهد داد. با این حال به گفته چیرو پالرمو مدیر برنامه‌های رومه‌رو، آتلانتا نیز به شدت خواستار انتقال قرضی او به این باشگاه شده است. به نظر می‌رسد او با قرادادی به ارزش 15 الی 25 میلیون یورو رسماً بازیكن یوونتوس شود.

 

 

از نكات جالب توجه در لحظه ورود او به كلینیك پزشكی باشگاه یوونتوس، همزمانی حضور او با آرون رمزی هافبك ولزی بیانكونری بود كه براي لحظاتي گفتگوي كوتاه ميان این دو بازیكن را به همراه داشت.

 

كریستین (گابریل) رومه‌رو، 21 ساله و اهل كشور آرژانتین است. این مدافع جوان سابقه بازی در تیم زیر 20 ساله‌های آرژانتین را در كارنامه ملی‌اش دارد. او سال گذشته 27 بار برای جنوا در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و دو بار نیز برای این تیم گلزنی كرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: